VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY PRO OBJEDNÁVKY UZAVŘENÉ
v E-SHOPU
Tyto všeobecné obchodní podmínky (“Podmínky”)
společnosti NBB Bohemia s.r.o., se sídlem Sídliště
693, 407 22 Benešov nad Ploučnicí, IČO
25016261 zapsané v obchodním rejstříku pod sp. zn.
C 11928 vedeném u Krajského soudu v Ústí nad
Labem e-mail narva@narva.cz,
telefonní číslo 414 120 560 adresa provozovny
Sídliště 693 Benešov nad Ploučnicí
(„My” nebo „Prodávající”) upravují
v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský
zákoník, ve znění pozdějších předpisů („Občanský
zákoník“) vzájemná práva a povinnosti Vás, jakožto
kupujících, a Nás, jakožto prodávajících, vzniklá v souvislosti nebo na
základě kupní smlouvy („Smlouva“) uzavřené
prostřednictvím E-shopu na webových stránkách www.nbb.cz
Všechny informace o zpracování Vašich osobních údajů jsou obsaženy
v Zásadách zpracování osobních údajů, která naleznete na webové
stránce www.mysliveckaoptika.cz
Ustanovení těchto Podmínek jsou nedílnou součástí Smlouvy. Smlouva a
Podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Znění Podmínek můžeme
jednostranně měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva
a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění Podmínek.
Jak jistě víte, tak komunikujeme primárně na dálku. Proto i pro naši
Smlouvu platí, že jsou použity prostředky komunikace na dálku, které
umožňují, abychom se spolu dohodli bez současné fyzické přítomnosti Nás
a Vás, a Smlouva je tak uzavřena distančním způsobem v prostředí
E-shopu, a to prostřednictvím rozhraní webové stránky („webové
rozhraní E-shopu“).
Pokud některá část Podmínek odporuje tomu, co jsme si společně
schválili v rámci procesu Vašeho nákupu na Našem E-shopu, bude mít tato
konkrétní dohoda před Podmínkami přednost.
- NĚKTERÉ DEFINICE
- Cena je finanční částka, kterou budete hradit
za Zboží;
- Cena za dopravu je finanční částka, kterou budete
hradit za doručení Zboží, a to včetně ceny za jeho zabalení;
- Celková cena je součet Ceny a Ceny za dopravu;
- DPH je daň z přidané hodnoty dle platných právních
předpisů;
- Faktura je daňový doklad vystavený v souladu se
zákonem o dani z přidané hodnoty na Celkovou cenu;
- Objednávka je Váš závazný návrh na uzavření Smlouvy
o koupi Zboží s Námi;
- Uživatelský účet je účet zřízený na základě
Vámi sdělených údajů, jež umožňuje uchování zadaných údajů a
uchovávání historie objednaného Zboží a uzavřených Smluv;
- Vy jste osoba nakupující na Našem E-shopu, právními
předpisy označovaná jako kupující;
- Zboží je vše, co můžete nakoupit na E-shopu.
- Obecná ustanovení a poučení
- Koupě Zboží je možná pouze přes webové rozhraní E-shopu.
- Při nákupu Zboží je Vaše povinnost poskytnout Nám všechny informace
správně a pravdivě. Informace, které jste Nám poskytli v Objednávce
budeme tedy považovat za správné a pravdivé.
- UZAVŘENÍ SMLOUVY
- Smlouvu s Námi je možné uzavřít pouze v českém jazyce.
- Smlouva je uzavírána na dálku prostřednictvím E-shopu, přičemž
náklady na použití komunikačních prostředků na dálku hradíte Vy. Tyto
náklady se však nijak neliší od základní sazby, kterou hradíte za
používání těchto prostředků (tedy zejména za přístup k internetu),
žádné další náklady účtované Námi tedy nad rámec Celkové ceny
nemusíte očekávat. Odesláním Objednávky souhlasíte s tím, že
prostředky komunikace na dálku využíváme.
- K tomu, abychom mohli s Vámi Smlouvu uzavřít, je třeba, abyste na
E-shopu vytvořili Objednávku. V tomto návrhu musí být uvedeny
následující údaje:
- Informace o nakupovaném Zboží (na E-shopu označujete Zboží, o jehož
nákup máte zájem, tlačítkem „Přidat do košíku“);
- Informace o Ceně, Ceně za dopravu, způsobu platby Celkové ceny a
požadovaném způsobu doručení Zboží; tyto informace budou zadány
v rámci tvorby Objednávky v rámci uživatelského prostředí E-shopu,
přičemž informace o Ceně, Ceně za dopravu a Celkové ceně budou uvedeny
automaticky na základě Vámi zvolného Zboží, způsobu jeho doručení a
platby;
- Své identifikační a kontaktní údaje sloužící k tomu, abychom mohli
doručit Zboží, zejména tedy jméno, příjmení, doručovací adresu,
telefonní číslo a e-mailovou adresu.
- V průběhu tvorby Objednávky může až do doby jejího dokončení
údaje měnit a kontrolovat. Po provedení kontroly prostřednictvím stisku
tlačítka „Objednat“ Objednávku dokončíte. Před stiskem tlačítka
musíte ale ještě potvrdit Vaše seznámení se a souhlas s těmito
Podmínkami, v opačném případě nebude možné Objednávku dokončit.
K potvrzení a souhlasu slouží zatrhávací políčko. Po stisku tlačítka
„Objednat“ budou všechny vyplněné informace odeslány přímo Nám.
- Vaši Objednávku Vám v co nejkratší době poté, kdy Nám bude
doručena, potvrdíme zprávou odeslanou na Vaši e-mailovou adresu zadanou
v Objednávce. Součástí potvrzení bude shrnutí Objednávky a tyto
Podmínky formou přílohy e-mailové zprávy. Podmínky ve znění účinném
ke dni Objednávky, tj. ve znění přiloženém jako příloha potvrzující
e-mailové zprávy, tvoří nedílnou součást Smlouvy. Potvrzením Objednávky
dochází k uzavření Smlouvy mezi Námi a Vámi.
- Mohou nastat i případy, kdy Vám nebudeme moci Objednávku potvrdit.
Jedná se zejména o situace, kdy Zboží není dostupné nebo případy, kdy
objednáte větší počet kusů Zboží, než kolik je z naší strany
umožněno. Informaci o maximálním počtu Zboží Vám však vždy v rámci
E-shopu předem poskytneme a neměla by pro Vás být tedy překvapivá.
V případě, že nastane jakýkoli důvod, pro který nemůžeme Objednávku
potvrdit, budeme Vás kontaktovat a zašleme Vám nabídku na uzavření Smlouvy
v pozměněné podobě oproti Objednávce. Smlouva je v takovém případě
uzavřena ve chvíli, kdy Naši nabídku potvrdíte.
- V případě, že v rámci E-shopu nebo v Objednávce bude uvedena
zjevně chybná Cena, nejsme povinni Vám Zboží za tuto Cenu dodat ani
v případě, kdy jste obdrželi potvrzení Objednávky, a tedy došlo
k uzavření Smlouvy. V takové situaci Vás budeme bezodkladně kontaktovat a
zašleme Vám nabídku na uzavření nové Smlouvy v pozměněné podobě
oproti Objednávce. Nová Smlouva je v takovém případě uzavřena ve
chvíli, kdy Naši nabídku potvrdíte. Za zjevnou chybu v Ceně se považuje
například situace, kdy Cena neodpovídá obvyklé ceně u jiných prodejců
nebo chybí či přebývá cifra.
- V případě, kdy dojde k uzavření Smlouvy, Vám vzniká závazek
k zaplacení Celkové ceny.
- V případě, že máte zřízen Uživatelský účet, můžete učinit
Objednávku jeho prostřednictvím. I v takovém případě máte ale
povinnost zkontrolovat správnost, pravdivost a úplnost předvyplněných
údajů. Způsob tvorby Objednávky je však totožný, jako v případě
kupujícího bez Uživatelského účtu, výhodou však je, že není třeba
opakovaně vyplňovat Vaše identifikační údaje.
- V některých případech umožňujeme na nákup Zboží využít slevu.
Pro poskytnutí slevy je třeba, abyste v rámci návrhu Objednávky vyplnili
údaje o této slevě do předem určeného pole. Pokud tak učiníte, bude
Vám Zboží poskytnuto se slevou.
- Uživatelsk Účet
- Na základě Vaší registrace v rámci E-shopu můžete přistupovat do
svého Uživatelského účtu.
- Při registraci Uživatelského účtu je Vaše povinnost uvést správně a
pravdivě všechny zadávané údaje a v případě změny je
aktualizovat.
- Přístup k Uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a
heslem. Ohledně těchto přístupových je Vaší povinností zachovávat
mlčenlivost a nikomu tyto údaje neposkytovat. V případě, že dojde
k jejich zneužití, neneseme za to žádnou odpovědnost.
- Uživatelský účet je osobní, a nejste tedy oprávněni umožnit jeho
využívání třetím osobám.
- Váš Uživatelský účet můžeme zrušit, a to zejména v případě,
když jej více, než 1 rok nevyužíváte, či v případě,
kdy porušíte své povinnosti dle Smlouvy.
- Uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména
s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení.
- CENOVÉ A PLATEBNÍ PODMÍNKY, VÝHRADA VLASTNICKÉHO
PRÁVA
- Cena je vždy uvedena v rámci E-shopu, v návrhu Objednávky a
samozřejmě ve Smlouvě. V případě rozporu mezi Cenou uvedenou u Zboží
v rámci E-shopu a Cenou uvedenou v návrhu Objednávky se uplatní Cena
uvedená v návrhu Objednávky, která bude vždy totožná s cenou ve
Smlouvě. V rámci návrhu Objednávky je též uvedena Cena za dopravu,
případně podmínky, kdy je doprava zdarma.
- Celková cena je uvedena včetně DPH včetně veškerých poplatků
stanovených zákonem.
- Platbu Celkové ceny po Vás budeme požadovat po
uzavření Smlouvy a před předáním Zboží. Úhradu Celkové ceny můžete
provést následujícími způsoby:
- Bankovním převodem. Informace pro provedení platby Vám zašleme
v rámci potvrzení Objednávky. V případě platby bankovním převodem je
Celková cena splatná do 3 dnů. Pokud cena nebude do 3 dnů
uhrazena, považujeme objednávku za neplatnou ze strany zákazníka.
- Dobírkou. V takovém případě dojde k platbě při doručení Zboží
oproti předání Zboží. V případě platby dobírkou je Celková cena
splatná při převzetí Zboží.
- Hotově při osobním odběru. Hotově lze hradit Zboží v případě
převzetí v Naší provozovně. V případě platby hotově při osobním
odběru je Celková cena splatná při převzetí Zboží.
- Faktura bude vystavena v elektronické podobě po uhrazení Celkové ceny a
bude zaslána na Vaši e-mailovou adresu. Faktura bude též fyzicky přiložena
ke Zboží a dostupná v Uživatelském účtu.
- Vlastnické právo ke Zboží na Vás přechází až poté, co zaplatíte
Celkovou cenu a Zboží převezmete. V případě platby bankovním převodem
je Celková cena zaplacena připsáním na Náš účet, v ostatních
případech je zaplacena v okamžik provedení platby.
- DORUČENÍ ZBOŽÍ, PŘECHOD NEBEZPEČÍ ŠKODY NA
VĚCI
- Zboží Vám bude doručeno dle Vaší volby v objednávce.
- Osobní odběr na Naší provozovně
- Osobní odběr na výdejních místech společnosti PPL
- Doručení prostřednictvím dopravních společností Česká
pošta, PPL
- Zboží je možné doručit v rámci České republiky nebo na
Slovensko.
- Doba doručení Zboží vždy závisí na jeho dostupnosti a na zvoleném
způsobu doručení a platby. Předpokládaná doba doručení Zboží Vám bude
sdělena v potvrzení Objednávky. Doba uvedená v těchto Podmínkách je
pouze orientační a může se lišit od skutečné doby dodání. V případě
osobního odběru na provozovně Vás vždy o možnosti vyzvednutí Zboží
budeme informovat prostřednictvím e-mailu.
- Po převzetí Zboží od dopravce je Vaše povinnost
zkontrolovat neporušenost obalu Zboží a v případě jakýchkoli závad tuto
skutečnost neprodleně oznámit dopravci a Nám. V případě, že došlo
k závadě na obalu, která svědčí o neoprávněné manipulaci a vstupu do
zásilky, není Vaší povinností Zboží od dopravce převzít.
- V případě, kdy
porušíte svoji povinnost převzít Zboží, s výjimkou případů dle čl.
6.4 Podmínek, nemá to za následek porušení Naší povinnosti Vám
Zboží doručit. Zároveň to, že Zboží nepřevezmete, není pravoplatným
odstoupením od Smlouvy mezi Námi a Vámi. Nám ale v takovém případě
vzniká právo od Smlouvy odstoupit z důvodu Vašeho podstatného porušení
Smlouvy, případně Zboží uskladnit, za což nám od Vás náleží úplata
ve výši 500 Kč. Pokud se rozhodneme odstoupit od Smlouvy, je odstoupení
účinné v den, kdy Vám toto odstoupení doručíme. Odstoupení od Smlouvy
nemá vliv na nárok na uhrazení Ceny za dopravu, případně na nárok na
náhradu škody, pokud vznikla.
- Pokud je z důvodů vzniklých na Vaší straně
Zboží doručováno opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo ve Smlouvě
dohodnuto, je Vaší povinností nahradit Nám náklady s tímto opakovaným
doručením spojené. Platební údaje pro zaplacení těchto nákladů Vám
zašleme na Vaši e-mailovou adresu uvedenou ve Smlouvě a jsou splatné
14 dnů od doručení e-mailu.
- Nebezpeční škody na Zboží na Vás přechází
v okamžiku, kdy ho převezmete. V případě, kdy Zboží nepřevezmete,
s výjimkou případů dle čl. 6.4 Podmínek, na Vás nebezpečí škody
na Zboží přechází v okamžiku, kdy jste měli možnost ho převzít, ale
z důvodů na Vaší straně k převzetí nedošlo. Přechod nebezpečí
škody na Zboží pro Vás znamená, že od tohoto okamžiku nesete veškeré
důsledky spojené se ztrátou, zničením, poškozením či jakýmkoli
znehodnocením Zboží.
- V případě, že Zboží nebylo v E-shopu uvedeno jako skladem a byla
uvedena orientační doba dostupnosti Vás budeme vždy informovat
v případě:
- mimořádného výpadku výroby Zboží, přičemž Vám vždy sdělíme
novou očekávanou dobu dostupnosti nebo informace o tom, že nebude možné
Zboží dodat;
- prodlení s dodáním Zboží od Našeho dodavatele, přičemž Vám vždy
sdělíme novou očekávanou dobu dodání.
- PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ
- Zaručujeme, že v době
přechodu nebezpečí škody na Zboží podle čl. 6.7 Podmínek je Zboží
bez vad, zejména pak, že Zboží:
- odpovídá ujednanému popisu, druhu a množství, jakož i jakosti,
funkčnosti, kompatibilitě, interoperabilitě a jiným ujednaným
vlastnostem;
- je vhodné k účelu, pro který ho požadujete a s nímž
souhlasíme;
- je dodáno s ujednaným příslušenstvím a pokyny k použití, včetně
návodu k montáži nebo instalaci;
- je vhodné k účelu, k němuž se Zboží tohoto druhu obvykle
používá;
- množstvím, jakostí a dalšími vlastnostmi, včetně životnosti,
funkčnosti, kompatibility a bezpečnosti, odpovídá obvyklým vlastnostem
Zboží téhož druhu, které můžete rozumně očekávat, i s ohledem na
veřejná prohlášení učiněná námi nebo jinou osobou v témže smluvním
řetězci, zejména reklamou nebo označením;
- je dodáno s příslušenstvím, včetně obalu, návodu k montáži a
jiných pokynů k použití, které můžete rozumně očekávat; a
- odpovídá jakostí nebo provedením vzorku nebo předloze, které Vám byly
poskytnuty před uzavřením smlouvy.
-
Projeví-li se vada v průběhu jednoho roku od převzetí, má se za to,
že věc byla vadná již při převzetí, ledaže to povaha věci nebo vady
vylučuje. (§2161, odst 5 OZ)
- Práva a povinnosti ohledně práv z vadného plnění se řídí
příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními
§ 2099 až 2117 a § 2161 až 2174b Občanského zákoníku a zákonem č.
634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších
předpisů).
- V případě, že bude mít Zboží vadu, tedy zejména pokud nebude
splněna některá z podmínek dle čl. 7.1, můžete nám takovou vadu
oznámit a uplatnit práva z vadného plnění (tedy Zboží reklamovat)
zasláním e-mailu či dopisu na naší adresu, případně osobně na adrese
Sídliště 693, 407 22 Benešov nad Ploučnicí Pro reklamaci
můžete využít také vzorový formulář poskytovaný z naší strany,
který tvoří přílohu č. 1 Podmínek. V uplatnění práva z vadného
plnění je třeba zvolit, jak preferujete vadu vyřešit, přičemž tuto volbu
nemůžete následně bez Našeho souhlasu změnit. Reklamaci vyřídíme
v souladu s Vámi uplatněným právem z vadného plnění.
- Má-li Zboží vadu, máte následující práva:
- na odstranění vady opravou Zboží,
- na odstranění vady dodáním nového zboží bez vady, nebo dodáním
chybějící části zboží
Tento způsob se uplatní, pokud by bylo odstranění vady technicky
nemožné, nebo ve srovnání s druhým způsobem nepřiměřeně nákladné,
což se posoudí zejména s ohledem na význam vady, hodnotu, kterou by zboží
mělo bez vady, a to, zda může být opravou vada zcela odstraněna.
- Jsme oprávněni odmítnout vadu odstranit, je-li to nemožné nebo
nepřiměřeně nákladné zejména s ohledem na význam vady a hodnotu, kterou
by Zboží mělo bez vady.
- Dále máte právo na:
- přiměřenou slevu z Ceny; nebo
- odstoupení od Smlouvy,
jestliže:
- odmítneme vadu odstranit nebo ji neodstraníme v souladu s právními
předpisy;
- se vada projeví opakovaně,
- je vada podstatným porušením Smlouvy; nebo
- je z našeho prohlášení nebo z okolností zjevné, že vada nebude
odstraněna v přiměřené době nebo bez značných obtíží pro Vás. Za
přiměřenou považujeme dobu 30 dnů.
- Právo na odstoupení od Smlouvy nenáleží v případě, je-li vada
Zboží nevýznamná.
- V případě, že jste si vadu na Zboží způsobili sami, práva
z vadného plnění Vám nenáleží.
- Vadou Zboží není opotřebení Zboží způsobené jeho obvyklým
užíváním nebo u použitého Zboží opotřebení odpovídající míře
jeho předchozího používání.
- Při uplatnění reklamace Vám vystavíme písemné potvrzení, ve kterém
bude uvedeno:
- datum, kdy jste reklamaci uplatnili;
- co je obsahem reklamace;
- jaký způsob vyřízení reklamace požadujete;
- Vaše kontaktní údaje pro účely poskytnutí informace o vyřízení
reklamace.
- Nedohodneme-li se na delší lhůtě, do 30 dnů od obdržení reklamace
odstraníme vady a poskytneme Vám informaci o vyřízení reklamace na
uvedené kontaktní údaje. Pokud tato lhůta marně uplyne, můžete odstoupit
od Smlouvy nebo požadovat přiměřenou slevu.
- O vyřízení reklamace Vás budeme informovat e-mailem a vydáme Vám
potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace. Pokud je reklamace
oprávněná, náleží Vám náhrada účelně vynaložených nákladů. Tyto
náklady jste povinni prokázat, např. účtenkami či potvrzeními o ceně za
dopravu. V případě, že došlo k odstranění vady dodáním nového
zboží, je Vaší povinností nám původní zboží vrátit, náklady na toto
vrácení však hradíme my.
- V případě, že jste podnikateli, je Vaší povinností oznámit a
vytknout vadu bez zbytečného odkladu poté, co jste ji mohli zjistit,
nejpozději však do tří dnů od převzetí zboží.
- V případě, že jste spotřebitel, máte právo uplatit práva
z vadného plnění u vady, která se vyskytne u spotřebního zboží ve
lhůtě 24 měsíců od převzetí zboží.
- odstoupení od smlouvy
- K odstoupení od Smlouvy, tedy k ukončení smluvního vztahu mezi námi a
Vámi od jeho počátku, může dojít z důvodů a způsoby uvedenými
v tomto článku, případně v dalších ustanoveních Podmínek, ve kterých
je možnost odstoupení výslovně uvedena.
- V případě, že jste spotřebitel, tedy osoba
kupující zboží mimo rámec své podnikatelské činnosti, máte v souladu
s ustanovením §1829 občanského zákoníku právo odstoupit od Smlouvy bez
udání důvodu ve lhůtě 14 dnů ode dne uzavření Smlouvy, resp. pokud se
jedná o koupi zboží, pak do čtrnácti dnů od jeho převzetí.
V případě, že jsme uzavřeli Smlouvu, jejímž předmětem je několik
kusů Zboží nebo dodání několika částí Zboží, začíná tato lhůta
běžet až dnem dodání posledního kusu nebo části Zboží, a
v případě, že jsme uzavřeli Smlouvu, na základě které Vám budeme
Zboží dodávat pravidelně a opakovaně, začíná běžet dnem dodání
první dodávky.
- Od Smlouvy můžete odstoupit jakýmkoliv prokazatelným způsobem (zejména
zasláním e-mailu nebo dopisu na Naše adresy uvedené u Našich
identifikačních údajů). Pro odstoupení můžete využít také vzorový
formulář poskytovaný z Naší strany, který tvoří přílohu č.
2 Podmínek.
- Ani jako spotřebitel však nemůžete od Smlouvy odstoupit v případech,
kdy je předmětem Smlouvy plnění uvedené v § 1837 Občanského
zákoníku.
- Lhůta k odstoupení dle čl. 8.2 Podmínek se považuje za zachovanou,
pokud nám v jejím průběhu odešlete oznámení, že od smlouvy
odstupujete.
- V případě odstoupení od Smlouvy dle čl. 8.2 podmínek jste povinní
nám zboží zaslat do 14 dnů od odstoupení a nesete náklady spojené
s navrácením zboží k nám. Vy máte naopak nárok na to, abychom Vám
vrátili cenu za dopravu, avšak pouze ve výši odpovídající
nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží, který jsme pro
dodání zboží nabízeli. V případě odstoupení z důvodu, že my
porušíme uzavřenou Smlouvu, hradíme i náklady spojené s navrácením
zboží k nám, ovšem opět pouze do výše Ceny za dopravu ve výši
odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží, který
jsme při dodání zboží nabízeli.
- V případě odstoupení od Smlouvy Vám bude Cena vrácena do 14 dnů ode
dne účinnosti odstoupení na účet, ze kterého byla připsána, případně
na účet zvolený odstoupení od Smlouvy. Částka však nebude vrácena
dříve, než Zboží obdržíme, nebo nám prokážete, že došlo k jeho
zaslání zpět nám. Zboží nám prosím vracejte čisté, pokud možno
včetně originálního obalu.
- V případě odstoupení od Smlouvy dle čl. 8.2 Podmínek Nám však
odpovídáte za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku
nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné k tomu, abyste se
seznámili s povahou, vlastnostmi a funkčností Zboží, tj. způsobem, jakým
byste se se Zbožím seznamovali v kamenné prodejně. V případě, že jsme
Vám ještě nevrátili cenu, jsme oprávněni pohledávku z titulu nákladů
započíst na Vaši pohledávku na vrácení ceny.
- My jsme oprávněni odstoupit od Smlouvy kdykoliv před tím, než Vám
dodáme Zboží, pokud existují objektivní důvody, proč není možné
Zboží dodat (zejména důvody na straně třetích osob nebo důvody
spočívající v povaze zboží), a to i před uplynutím doby uvedené
v čl. 6.9. Podmínek. Můžeme také od Smlouvy odstoupit, pokud je zjevné,
že jste uvedli v objednávce záměrně nesprávné informace. V případě,
že nakupujete zboží v rámci své podnikatelské činnosti, tedy jako
podnikatel, jsme oprávněni od Smlouvy odstoupit kdykoli, i bez udání
důvodu.
- Řešení sporů se spotřebiteli
- Nejsme ve vztahu ke kupujícím vázáni žádnými kodexy chování ve
smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) Občanského zákoníku.
- Vyřizování stížností spotřebitelů zajišťujeme prostřednictvím
elektronické adresy narva@narva.cz.
Informaci o vyřízení stížnosti zašleme na elektronickou adresu
kupujícího.
- K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze Smlouvy je
příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 796/44, 120
00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz. Platformu pro řešení sporů
on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr
je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím,
který je spotřebitelem, z kupní smlouvy uzavřené elektronickými
prostředky.
- Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem
Štěpánská 796/44, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz
je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č.
524/2013 ze dne 21. května 2013, o řešení spotřebitelských sporů
on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES
(nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
- Závěrečná ustanovení
- Pokud Náš a Váš právní vztah obsahuje mezinárodní prvek (tedy
například budeme zasílat zboží mimo území České republiky), bude se
vztah vždy řídit právem České republiky. Pokud jste však spotřebitelé,
nejsou tímto ujednáním dotčena Vaše práva plynoucí z právních
předpisů.
- Veškerou písemnou korespondenci si s Vámi budeme doručovat
elektronickou poštou. Naše e-mailová adresa je uvedena u Našich
identifikačních údajů. My budeme doručovat korespondenci na Vaši
e-mailovou adresu uvedenou ve Smlouvě, v Uživatelském účtu nebo přes
kterou jste nás kontaktovali.
- Smlouvu je možné měnit pouze na základě naší písemné dohody. My
jsme však oprávněni změnit a doplnit tyto Podmínky, tato změna se však
nedotkne již uzavřených Smluv, ale pouze Smluv, které budou uzavřeny po
účinnosti této změny.
- V případě vyšší moci nebo událostí, které nelze předvídat
(přírodní katastrofa, pandemie, provozní poruchy, výpadky subdodavatelů
apod.), neneseme odpovědnost za škodu způsobenou v důsledku nebo
souvislosti s případy vyšší moci, a pokud stav vyšší moci trvá po dobu
delší než 10 dnů, máme my i Vy právo od Smlouvy odstoupit.
- Přílohou Podmínek je vzorový formulář pro reklamaci a vzorový
formulář pro odstoupení od Smlouvy.
- Smlouva včetně Podmínek je archivována v elektronické podobě u nás,
ale není Vám přístupná. Vždy však tyto Podmínky a potvrzení Objednávky
se shrnutím Objednávky obdržíte e-mailem a budete tedy mít vždy přístup
ke Smlouvě i bez naší součinnosti. Doporučujeme vždy potvrzení
Objednávky a Podmínky uložit.
- Tyto Podmínky nabývají účinnosti dnem 01.01.2023
Formulář pro odstoupení od Smlouvy
Adresát: NBB Bohemia s.r.o., Sídliště 693, 407
22 Benešov nad Ploučnicí tel: 414 120 560 e-mail: reklamace@nbb.cz
Tímto prohlašuji, že odstupuji od Smlouvy:
Datum uzavření Smlouvy:
|
|
Jméno a příjmení:
|
|
Adresa:
|
|
E-mailová adresa:
|
|
Specifikace Zboží, kterého se Smlouva týká:
|
|
Způsob pro navrácení obdržených finančních prostředků, případně
uvedení čísla bankovního účtu:
|
|
Je-li kupující spotřebitelem, má právo v případě, že objednal
zboží prostřednictvím e-shopu společnosti NBB Bohemia
s.r.o. nebo jiného prostředku komunikace na dálku, mimo případy
uvedené v § 1837 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění
pozdějších předpisů odstoupit od již uzavřené kupní smlouvy do 14 dnů
ode dne uzavření smlouvy, resp. pokud se jedná o koupi zboží, pak do
čtrnácti dnů od jeho převzetí. V případě smlouvy, jejímž předmětem
je několik kusů zboží nebo dodání několika částí zboží, začíná
tato lhůta běžet až dnem dodání posledního kusu nebo části zboží, a
v případě smlouvy, na základě které má být zboží dodáváno
pravidelně a opakovaně, ode dne dodání první dodávky.
Toto odstoupení oznámí kupující Společnosti písemně na adresu
provozovny Společnosti nebo elektronicky na e-mail uvedený na vzorovém
formuláři.
Odstoupí-li kupující, který je spotřebitelem, od kupní smlouvy, zašle
nebo předá Společnosti bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od
odstoupení od kupní smlouvy, zboží, které od ní obdržel.
Odstoupí-li kupující, který je spotřebitelem, od kupní smlouvy, vrátí
mu Společnost bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení
od kupní smlouvy, všechny peněžní prostředky (kupní cenu dodaného
zboží) včetně nákladů na dodání, které od něho na základě kupní
smlouvy přijala, stejným způsobem. Jestliže kupující zvolil jiný, než
nejlevnější způsob dodání zboží, který Společnost nabízí, vrátí
Společnost kupujícímu náklady na dodání zboží pouze ve výši
odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.
Společnost není povinna vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu
dříve, než zboží obdrží zpět nebo než kupující prokáže, že zboží
Společnosti odeslal.
Datum:
Podpis:
Formulář pro reklamaci
NBB Bohemia s.r.o., Sídliště 693, 407 22 Benešov nad
Ploučnicí tel: 414 120 560 e-mail: reklamace@nbb.cz
Uplatnění reklamace
Datum uzavření Smlouvy:
|
|
Jméno a příjmení:
|
|
Adresa:
|
|
E-mailová adresa:
|
|
Zboží, které je reklamováno:
|
|
Popis vad Zboží:
|
|
Navrhovaný způsob pro vyřízení reklamace:
|
|
Zároveň žádám o vystavení potvrzení o uplatnění reklamace
s uvedením, kdy jsem toto právo uplatnil, co je obsahem reklamace, jaký
způsob vyřízení reklamace požaduji, spolu s uvedením mých kontaktních
údajů pro účely poskytnutí informace o vyřízení reklamace.
Datum:
Podpis: